Fotograaf

Hoe lang fotografeer je al?

Ik fotografeer al vanaf mijn 17e maar ben pas professioneel met fotografie begonnen na de Fotovakschool op mijn 24e

Kunnen wij jou ook inhuren als fotograaf?

Ja, graag zelfs! Neem contact op met uw wensen en dan kijken we samen wat de mogelijkheden en de prijzen zijn.

Maak je ook andere fotoreportages?

Ja, ik heb meerdere trouwreportages en bedrijfsreportages gedaan en ben daar ook voor beschikbaar.

Worden mijn foto’s op de website of social media als Facebook geplaatst?

Op mijn website en social media pagina’s wil ik heel graag veel mooie foto’s laten zien. Uiteraard wil ik ook graag jouw foto’s willen plaatsen. Mocht je daar bezwaar tegen hebben, laat het even weten.

Korting

Krijg ik korting als ik grotere aantallen van een product bestel?

Bij sommige producten krijgt u korting bij grotere aantallen. Neemt u hiervoor contact met ons op wat de mogelijkheden zijn.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Afmelden gaat heel eenvoudig. In de door u ontvangen Nieuwsbrief staat onderin de optie om u af te melden. Kunt u de link niet vinden, stuurt u dan e-mail naar info@richpix.nl met het e-mailadres waar je de nieuwsbrief op ontvangt. Wij zorgen er dan voor dat u geen nieuwsbrief meer ontvangt.

Veiligheid

Is het online betalen veilig?

Wij werken samen met Mollie en PayPal. Beide bedrijven zijn gespecialiseerd in veilig online betalen.

Ook is de verbinding tussen u en onze website beveiligd.U kunt dit zelf controleren. Als de adresregel begint met https is uw verbinding beveiligd.

Webwinkel

Kan ik met een cadeaukaart betalen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om met een cadeaukaart in onze webwinkel te betalen. Wel bieden wij diverse andere betaalmogelijkheden aan als PayPal en iDeal.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle producten die zichtbaar zijn in onze webwinkel zijn gekoppeld aan het voorraadsysteem en voorradig tenzij anders aangegeven. Het kan uiteraard wel voorkomen dat je een product zoekt en niet kan vinden in onze webshop. Is dit het geval? Neem dan even contact op met ons, wij laten je dan weten wanneer een bepaald product weer op voorraad is.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur? 
Als je je product binnen 14 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je er voor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening.
Wat is uw retouradres?

Ons retouradres is:

RichPix Photography B.V.

Achter de kerken 41

1391 LC Abcoude

Kan ik mijn bestelling annuleren?
 Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd? Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact ons op. Klik hier om naar de Contactpagina te gaan.
Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?
De Track and Trace service van PostNL of DHL Parcel, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een code, deze code voer je in op de Track and Trace pagina van PostNL of van DHL Parcel. Vervolgens zie je de actuele status van je verzonden pakket!
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op ons, wij helpen je graag verder!

Heb je ervoor gekozen je bestelling af te halen, neem dan ook contact met ons op.

Klik hier om naar onze contact pagina te gaan.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen worden geleverd via PostNL of DHL Parcel. Afhankelijk van uw keuze in de webwinkel. Informatie over PostNL of DHL Parcel vind u hier PostNL / DHL Parcel.
Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?
Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met ons.
Wanneer heb ik mijn bestelling binnen? 
Bij RichPix Photography B.V. is de gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen, mits uit voorraad leverbaar.  In het weekend wordt er niet geleverd. Houdt er dus rekening mee dat u, wanneer u uw bestelling op woensdag, donderdag of vrijdag plaatst, deze na het weekend wordt geleverd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, uw bestelling een dag later bezorgd wordt. U ontvangt dan een e-mail dat de levertijd wordt overschreden. Natuurlijk, doen we er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk te handhaven.

Wanneer je je bestelling afhaalt, is de levertijd afhankelijk van de voorraad. Wij nemen hierover contact met u op na het ontvangen van uw bestelling.

Is het online betalen veilig?

Wij werken samen met Mollie en PayPal. Beide bedrijven zijn gespecialiseerd in veilig online betalen.

Ook is de verbinding tussen u en onze website beveiligd.U kunt dit zelf controleren. Als de adresregel begint met https is uw verbinding beveiligd.

Krijg ik korting als ik grotere aantallen van een product bestel?

Bij sommige producten krijgt u korting bij grotere aantallen. Neemt u hiervoor contact met ons op wat de mogelijkheden zijn.